عکس از باند آماده شده

عکس از باند آماده شده{پشت}

با سلآآآآم خدمت دوستان و علم جویان و الکترونیکیان!!ایشالا که خوب هستین و ایام محرم رو بخوبی استفاده کردین...

امروز بعد مدتها!یه آمپلی باند پرتابل ساختم و خواستم بهتون معرفی  کنم.چندسالیه که آمپلی-باند های قابل حمل خیلی نقل و نبات بازار و میون جوونها شدن و الحق هم چیزای بدر بخوری هستن منتها اگه بازار رو دیده باشین پر از انواع مدل که زرق و برق داره ولی اکثرا کاملا استاندارد نیستن و از ایسی های قدرتمندی هم استفاده نمیکنن و معمولا هم مونو هستن که با ترفندهای اکوستیکی و فیلترهای ورودی صداشون بلند جلوه میکنه و البته که قیمتشون به کاراییشون می چربه!!

من از آیسی فوق العاده با کیفیت و البته قدرتمند برای این مدار استفاده کردم و بهترین ولتاژ وردی مورد نیازش 13.2ولته که از باطری خشک و اسیدی هست تا....کادمیوم و لیتیوم و...من خودم از یه باطری لبتاب استفاده کردم چون خیلی سبکه و نوع لیتیمی که کم حجم و پرقدرت هست(48وات ساعته باطریه)

و اما آیسی مذکور LA4728 هست که استریو 70 وات با دامنه فرکانسی بی نظیر(از 10هرتز تا 130کیلو هرتز و بالاتر) و قیمت چندانی هم نداره و ضمنا مدارش خیلی کم حجم و قطعات کمی میخاد و از تکنولوژی حفاظتی چندگانه که توضیح میدم پشتیبانی میکنه

باند و باکس به سلیقه خودتونه من از باند و باکس تو عکس که میبینید استفاده کردم و جمع و جور و باند دو مگنته40واته با دوتا توییتر که نتیجه کار صدایی خیلی واضح و شفاف و بلند و دینامیک شد.شما میتونید دوطرف باکس رو دوباند بزارید تا استریو واقعی تر داشته باشید و سلایق دیگه که با منم درمیون بذارید


و اما مزایای آیسی فوق:  

  • قدرت بالا بر اساس متد Eiaj
  • اغتشاش صوتی خیلی پایین
  • زمان تاخیر شروع بکار قابل تنظیم
  • دارای استدبای و مصرف پایین
  • دامنه گسترده فرکانسی و با کیفیت از 10هرتز تا 130کیلو هرتز
  • تکنولوژی محافظ:اتصال کوتاه ولتاژ بلندگو بدنه شاسی،اضافه بار ولتاژ،دمای بیش ازحد،محافظ بلندگو
  • قطعات کم مورد نیاز برای ساخت

نکته:درصورت شروع به ساخت سوالاتی براتون پیش میاد که درخدمتم

من جمله:

1- تامین استندبای

2- مشکل اتصال به زمین

3- هیتسینک بزرگ

اگه کسی مایل باشه میتونم براش نمونه درخواستیشو با هزینه مقرون بسازم

 

[ادامه مطلب را در اینجا بخوانید ...]

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: